Мікрофон вабить на сцену дітей, що бажають виявити себе через спів. Однак, багато з них копіюють модних естрадних співаків, в результаті чого в дитячому виконанні домінує штучна вібрація голосу, спів фальцетним "крикливим" звуком, чи навпаки – низьким і хриплим.
Треба пам'ятати, що голос, як найбільш виразний музичний інструмент, підпорядковується не тільки музичним та акустичним законам, але й законам фізіології, він легко втомлюється. Тому недотримання правил охорони голосу, особливо в зв'язку з мутаційним та постмутаційним періодами, призводить до захворювань голосового апарату. Враховуючи, що ці періоди у кожної дитини проходять не однаково, треба уважно стежити за змінами голосу, фіксуючи, коли голос стає менш дзвінким, виразним, з'являється сипіння, хрип, стомленість. Особливо небезпечним є зловживання голосним співом.
Спів з мікрофоном створює ілюзію легкості вокального виконання, при якому недоліки постановки (спів горловим або фальцетним звуком) доповнить мікрофон.
Практика показує, що спів з мікрофоном ставить одні й ті ж завдання, що і спів без мікрофону: співати вільним, нефорсованим звуком, боротись з поверховим, безтембровим і безопорним звучанням.
Немає коментарів:
Дописати коментар